×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح تفکیک پسماند براساس بلوک بندی نواحی ۹ گانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۴ سیدمحمد قاضی میرسعید با اعلام این مطلب افزود: در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر و افزایش مشارکت خانوارهای مسکونی در امر تفکیک پسماند خشک از مبدا، طرح تفکیک در بین خانوارهای مسکونی براساس بلوک بندی نواحی به اجرا گذاشته شده است.

🔸️او در ادامه تصریح کرد: در این طرح کارشناسان آموزش و اطلاع رسانی با مراجعه به خانوارهای مسکونی به ارائه آموزش‌های لازم در خصوص راه های کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبدا و توزیع کارتن پلاست و کیسه های زیست تجزیه پذیر می پردازند و خودروهای ملودی با حضور در کوچه ها طبق بلوک بندی روزانه و با نواختن ملودی، پسماندهای خشک را از واحدهای مسکونی جمع آوری می کنند.

🔸️معاون شهردار منطقه ۴ افزود: در این طرح که از ابتدای شهریور ماه آغاز شده تعداد ۶۷۰ خانوار مسکونی با مزایای موضوع تفکیک پسماند از مبدا و مضرات عدم مدیریت صحیح پسماند خشک آشنا شده اند و انتظار می رود که با اجرای این طرح میزان مشارکت خانوارها در تفکیک پسماند افزایش یابد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.