×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024

اقتصادزمانه : دکتر عبدالمجید رحمانی معاون رفاه و مشارکت های اجتماعی در مورد برگزاری جلسه راه اندازی باشگاه داوطلبان اجتماعی منطقه ۴ گفت: یکی از مهمترین راهبردهای باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران در حوزه مشارکت اجتماعی، “جلب ظرفیت داوطلبان متخصص جهت خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار” است.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران رحمانی افزود: در راستای تحقق این راهبرد ، کارگروه داوطلبین سلامت باشگاه داوطلبان، دوشنبه ۱۴ آذرماه که مقارن با اولین روز از “هفته کار داوطلبانه و جهادی” و روز “جهانی داوطلبین سلامت ” بود اقدام به برگزاری دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اشتراک دانش و ظرفیت اجتماعی «شناسا» با موضوع «پزشکان داوطلب» کرد. در این مراسم کارگروه داوطلبین سلامت ، با توجه به جلب ظرفیت داوطلبانه‌ جامعه پزشکان، از طراحی خدمت رسانی داوطلبانه ی نوینی در حوزه سلامت و درمان اقشار کم برخوردار با عنوان “خدمات سینایی” رونمایی کرد.

🔻معاون رفاه و مشارکت های اجتماعی ادامه داد: در “خدمات سینایی” ، پزشک داوطلب تعداد ویزیت‌های رایگان برای اقشار کم برخوردار را به باشگاه اعلام می‌دارد. باشگاه نیز این ظرفیت داوطلبی تخصصی در حوزه سلامت را به سازمان ارائه می‌ کند. سازمان نیز با توجه به بانک نیازمندان متمرکز خویش در سامانه ی سمات و نیز نیازهای درمانی آنها، این ظرفیت داوطلبی تخصصی در حوزه سلامت را در اختیار اقشار کم برخوردار تحت پوشش خود می‌گذارد تا بصورت مستقیم و بی واسطه از این ظرفیت درمانی، بهره مند و به مطب پزشکان داوطلب مراجعه کنند.

🔻رحمانی تاکید کرد: تاکنون ۱۲۲ نفر پزشک داوطلب، بالغ بر ۳۵۰۰ ویزیت رایگان را برای اقشار کم برخوردار را تا پایان سال جاری، تقبل کرده‌اند که بصورت تیکت “خدمات سینایی” در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

🔻وی به پویش” نذر یاری” نیز در امتداد “خدمات سینایی” کارگروه داوطلبین سلامت باشگاه داوطلبان اجتماعی شهر تهران اشاره کرد و افزود: در پویش” نذر یاری” ، پزشکان داوطلب با مراجعه به گرمخانه ها و مددسراهای تحت پوشش سازمان به معاینه رایگان مددجویان خواهند پرداخت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.