×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024

اقتصادزمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان از مجتمع های مسکونی و تجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “سیدمحمد قاضی میرسعید” گفت: به منظور حفظ آراستگی، سلامت و بهداشت شهر و شهروندان جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان از ساختمان های زیرمجموعه شهرداری، ادارات دولتی و غیردولتی، مجتمع های مسکونی، مراکز آموزشی، مذهبی و واحدهای صنفی توسط خودروهای ملودی انجام می شود.

او در ادامه گفت: در این عملیات طی یک ماه گذشته بیش از ۸۸ هزارکیلوگرم زباله خشک از سطح منطقه جمع آوری و کیسه های زیست تجزیه پذیر به شهروندان اهدا شد.

قاضی میرسعید با اشاره به دیگر اقدامات انجام گرفته در مدیریت پسماند منطقه ۴ گفت: برپایی کارگاه های آموزشی چهره به چهره تفکیک پسماند برای شهروندان در مجتمع های مسکونی، ادارات، مراکز آموزشی و … یکی از راه هایی است که با بالا بردن آگاهی افراد کمک قابل توجهی به مدیریت شهر خواهد کرد.

او خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح در بازه زمانی یک ماهه تعداد ۴۷۰ کارتن پلاست جهت جمع آوری صحیح پسماندهای خشک بین شهروندان این منطقه توزیع شد.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: امید داریم با چنین اقداماتی قدم به قدم برای داشتن شهری عاری از آلودگی های زیست محیطی نزدیک و نزدیک تر شویم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.