×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024

اقتصادزمانه : دکتر احمد احمدی صدر رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به آغاز فصل سرما آماده اسکان موقت همراهان بیمار از یک تا پنج شب در همراه سرا‌های زیر مجموعه خود هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمدی صدر افزود: با توجه به برودت هوا، از خانواده بیمارانی که اطراف معابر و خیابان‌های منتهی به برخی بیمارستان‌ها در انتظار بهبود وضع بیمار خود هستند تقاضا داریم برای اسکان موقت و شرایط مطلوب به بخش مددکاری بیمارستان مراجعه کنند تا پس از صدور معرفی نامه از سوی واحد مددکاری بیمارستان درهمراسرا‌های سازمان رفاه و خدمات اجتماعی اسکان یابند.

🔻وی با اشاره به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفری این سازمان گفت: بطور مستقیم در ۵ همراه سرایی که در مجاورت بیمارستان‌های قلب شهید رجایی، مفید، امام خمینی (ره)، بهارلو و امام حسین( ع) وجود دارد ۵۰۰ نفر اسکان پیدا می‌کنند و در هتل‌ها و مراکز طرف قرارداد ما هم تا ۲ هزار نفر امکان اسکان موقت داریم.

🔻رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح دو همراه سرا تا ۱۰ روز آینده گفت: خدمات حمایتی و اجتماعی ارایه شده رایگان خواهد بود و افراد دارای شرایط می‌توانند از یک تا پنج شب در این همراه سرا‌ها اسکان موقت داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.