×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصادزمانه : معاون عمرانی وزارت کشور گفت: طرح پلازا باید به عنوان یک نمونه مطرح شود و سایر مناطق نیز از این طرح موفق نمونه برداری کرده و در مناطق خود اجرا کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری در بازدید از غرفه شهرداری منطقه یک در جریان فعالیت های این منطقه قرار گرفت.

او گفت: پلازای شهری از این جهت که می تواند وفاق و همبستگی و سرمایه اجتماعی را در محلات مختلف اجرایی کند بسیار طرح موفقی است.

او ادامه داد: در واقع این طرح می تواند حس تعلق مردم به شهر و محله شأن را افزایش دهد.

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه افزود: فضاهای باز شهری مانند پلازا در بحث مبلمان شهری موثر است و همراهی مردم با یکدیگر را بیشتر می کند.

به اعتقاد این مقام مسئول بهتر است طرح پلازای امامزاده صالح(ع) به عنوان نمونه، مطرح و مناطق دیگر نیز از این طرح در سطح محلات خود استفاده کنند.

او تاکید کرد: تهران شهر مهاجر پذیری است و از تمام نقاط کشور افراد به تهران مهاجرت کرده اند به همین دلیل به وفاق مردم بسیار نیاز داریم و طرحی مانند پلازا همدلی و همراهی مردم را بیشتر می کند و نقش مهمی در خود محلات ایجاد می کند.

جمالی نژاد خاطر نشان کرد :پلازای تجریش طرح بسیار موفقی است زیرا در کنار فضای مذهبی این منطقه و طبیعت منطقه یک نقش محوری ایفا می کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.