×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصادزمانه : مدير ارتباطات و امور بين شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از خدمات دهي ويژه به شركت كنندگان در مراسم دعاي روز عرفه و نماز عيد قربان خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، احسان حامد مقدم ضمن تبريك عيد سعيد قربان گفت: متروي تهران براي تسهيل در تردد شركت كنندگان در مراسم معنوي دعاي روز عرفه و همچنين نمازعيد قربان در مصلای امام خمینی(ره) سرويس دهي ويژه اي در نظر گرفته است.
وي با بيان اينكه امروز و همزمان با برگزاري دعاي عرفه، فاصله حركت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ هر چهار دقیقه يكبار خواهد بود و خط ۳ نيز با فاصله حركت ۶ دقیقه سرویس دهی می‌کنند افزود: تردد مسافران در تمام ايستگاه هاي متروي تهران به صورت لحظه اي رصد مي شود و در صورت ازدحام، قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.
وي در خصوص سرويس دهي متروي تهران به نمازگزاران روز عيد قربان گفت:در روز يكشنبه ۱۹ تيرماه، حرکت قطار‌هاي مترو در خطوط ۱ و ۲ و ۳ و ۴ نيم ساعت زودتر از برنامه ايام تعطيل و از ساعت ۵:۳۰ آغاز مي شود.
مديرارتباطات و امور بين شركت بهره برداري متروي تهران و حومه با اشاره به اينكه در زمان برگزاري نماز عيد قربان ميزان سرويس دهي در اين خطوط نيز افزايش مي يابد افزود: فاصله حركت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ از ساعت ۵:۳۰ الی ۹ صبح هر ۵ دقیقه يكبار خواهد بود. همچنين در خط سه فاصله حركت از ۱۰ دقيقه به ۹ دقيقه كاهش مي يابد.
حامدمقدم تصريح كرد: درتمام خطوط آمادگي براي اعزام قطار فوق العاده در زمان ازدحام جمعيت در ايستگاه ها وجود دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.