×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024

اقتصاد زمانه : مراسم بزرگداشت روز قوه قضاییه با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، داود خوشنویس رییس دادگستری ، داود میر شفیعی دادستان ، تعدادی از قضات ، دادیاران و بازپرسان دادگستری شهرستان لنجان به همراه خانواده ۶ تیرماه در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد .
رییس دادگستری لنجان در این مراسم گفت : ذوب آهن اصفهان یک صنعت فرا ملی است و صنعت فولاد کشور با نام ذوب آهن اصفهان در کشور شناخته می شود . اغلب ما یک ذوب آهنی در بین خود داریم که این نشان از قدمت ذوب آهن و توان آن در اشتغال زایی دارد .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات استراتژیک اقدامات مهمی در جهت خودکفایی کشور برداشته است که این دستاوردهای مهم ، شایسته تقدیر است .
داود خوشنویس گفت : این مراسم در واقع با هدف قدردانی از خانواده های کارکنان قوه قضاییه برگزار شد زیرا با تمام مشقت های فعالیت در این قوه کنار آمده و مامنی برای زحمت کشان و ضابطین قضایی فراهم می کنند .
مهندس ایرج رخصتی نیز گفت : قوه قضاییه وظیفه سنگینی در جامعه بر عهده دارد ، اجرای عدالت و دادگستری یکی از حساس ترین و سخت ترین کارها و وظایف این قوه است که اهمیت بسیاری در حفظ قوام جامعه و بالندگی آن دارد.
وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا… سید محمد بهشتی و یاران وفادارش افزود : ذوب آهن اصفهان همواره تعاملات خوبی با مردم و مسئولین منطقه داشته و این نشان از ارتباط نزدیک این صنعت و مردم است که در راستای مسئولیت های اجتماعی در حال توسعه می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.