×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل شرکت ملی پست، هوشمندسازی را لازمه رسیدن به پستی پویا و اثربخش خواند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، محمود لیائی عصر یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در همایش رونمایی از برنامه استراتژیک پنج ساله پست مازندران در ساری گفت: جبران عقب ماندگی در ارائه‌ خدمات نوین پستی در کشور بسیار حیاتی است و شرکت‌های پست در نقاط مختلف کشور موظف به هوشمندسازی برنامه‌های کاری خود هستند.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست خاطر نشان کرد: با زیرساخت‌های سنتی نمی توان خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه داد و به طور حتم برای پیشرفت فناوری در شرکت پست برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در دوران کرونایی شرکت پست خدمات بسیار ارزنده ای را به اقشار مردم ارائه داد که این روند باید در دوران پساکرونا هم ادامه یابد و با هوشمندسازی خدمات در مسیر افزایش درآمدها و رضایت مشتریان قدم برداریم.
لیائی با اشاره به اینکه خدمت رسانی مهمترين وظيفه و كاركرد پست شناخته می شود افزود: خدمات پستی امروز باید پاسخگوی نيازهای مشتريان باشد و همچنين در بازار رقابت نيز كارآمدي خود را حفظ كند زيرا مهمترين عامل پيشرفت در هر حوزه ای رویکرد رقابت سالم است.
وی ادامه داد: با تحقق هوشمند سازی پست و تحول دیجیتال، ضمن افزایش بهره وری، درآمد شرکت پست هم افزایش پیدا می‌کند و از این طریق می‌توانیم خدمات جدیدتری به مردم ارائه دهیم.
معاون وزیر ارتباطات گفت: در کنار اجرای طرح های زیرساختی اولویت کاری مدیران ارشد شرکت پست، رفع مشکلات معیشتی کارکنان است.


Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.