×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل بیمه کوثر در سفر به قطب انرژی کشور، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی عسلویه از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌ رسانی بیمه کوثر به بیمه‌ گذاران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و اعلام مدیر سرپرستی بیمه کوثر بوشهر، در این سفر، ابوالفضل آقادادی و تعدادی از معاونان و مدیران بیمه کوثر همراه با گروهی از مدیران و فعالان اقتصادی با حضور در منطقه عسلویه و بازدیدهای میدانی از نزدیک و چهره به چهره دغدغه بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان جامعه هدف را پیگیری نمودند.
مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت‌همراه در روز اول از دو سایت پتروشیمی بوشهر و پتروشیمی مخازن سبز عسلویه بازدید و در روز دوم از پتروشیمی مرجان، پتروشیمی دماوند، پتروشیمی آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی پردیس و سپس از شعبه عسلویه بازدید داشتند.
در حاشیه این جلسات، ابوالفضل آقادادی با تاکید بر حضور فعال بیمه کوثر در مناطق مختلف جغرافیایی کشور و حتی عرصه بین‌المللی گفت: هرچند بیمه کوثر یکی از ۳۴ بیمه‌گر خصوصی کشور است و تاکنون خدمات ویژه‌ای را به جامعه هدف خود ارایه کرده است، اما همین ویژگی موجب شده تا انواع ریسک‌هایی که توسط این مجموعه‌ها به بیمه کوثر واگذار شده، به درستی ارزیابی، خطرات شناسایی و نرخ و شرایط فنی تعیین و اعلام شود.
مدیرعامل بیمه کوثر از منطقه عسلویه به عنوان یکی از راهبردی‌ترین قطب‌های اقتصادی کشور نام برد و خاطرنشان کرد: با عنایت به حساسیت و اهمیت این صنعت برای اقتصاد کشور و نیز جذابیت آن از نظر بیمه‌ای، بیمه کوثر طی این سال‌ها با جدیت در بازار بیمه‌های صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشی وارد شده است و اکنون یکی از اعضای کنسرسیوم بیمه‌گران نفتی کشور نیز به شمار می‌رود. خوشبختانه در حال حاضر چندین شرکت بزرگ فعال در این منطقه مهم نفت‌خیز جزو مشتریان و بیمه گذاران ما هستند و تعامل خوبی با آن‌ها داریم.
وی با تاکید براینکه جلب رضایت مشتری سیاست همیشگی و اولویت شرکت بیمه کوثر است، خاطرنشان کرد: همواره دریافت حق‌بیمه متناسب با ریسک‌ها از طریق محاسبه درست هزینه‌ها و تعرفه جبران خسارات در رشته‌های گوناگون و ارایه نرخ و شرایط بهینه مد نظر همکارانم در بیمه کوثر است و همواره می‌کوشند با شناسایی نقاط بهبود روند ارائه خدمات را به گونه‌ای طراحی و پیاده‌سازی نمایند تا به موازات رضایت نسبی بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان، شرکت در ایفای تعهداتش عملکرد مطلوبی داشته باشد.
آقادادی افزود: این اصل در تعامل ما با شرکت‌های بزرگ نفتی که جزو مشتریان مهم ما هستند، تاثیرگذار است و قبولی ریسک و ارایه پوشش‌های بیمه‌ای با مناسب‌ترین حق‌بیمه و پرداخت خسارت کارشناسی شده، زمینه افزایش رضایت مشتریان را فراهم می‌آورد.
در پایان، مدیرعامل بیمه کوثر از حمایت‌ها و همراهی شرکت‌های همگروه درساتا بالاخص نمودند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.