×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : وحیدرضا محمدی در پیامی درگذشت فرهیخته انقلابی نادر طالب زاده مستند ساز کشورمان را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

در پیام تسلیت شهردار منطقه ۲۲ آمده است؛ نخبگان افراد تاثیر گذار جامعه هستند و برادر فرهیخته نادر طالب زاده از نخبگان ساکن در منطقه ۲۲ بود که سالیان سال در حوزه رسانه فعالیت داشت و از افراد تاثیر گذار در جامعه به حساب می آمد، لذا درگذشت این فرهیخته کشورمان را به ملت شریف ایران اسلامی و خانواده محترم مرحوم تسلیت عرض می کنم.
این مقام مسئول مدیریت شهری مرحوم طالب زاده را الگوی جوانان انقلابی دانست و تاکید داشت: همواره این مرحوم برای سربلندی ایران اسلامی تلاش می کرد و این تلاش ستودنی و ماندگار خواهد ماند.
مرحوم طالب‌زاده ، چهره ای انقلابی و دانشگاهی بود که در تبیین و تشریح رهنمون های مقام معظم رهبری در عرصه بین المللی و روشنفکری ، استادی تاثیر گزار بود.
گفتنی است، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ چندی پیش در سلسله دیدار با نخبگان به دیدار و عیادت نادر طالب زاده چهره انقلابی کشورمان که ساکن منطقه ۲۲ بود رفت.
شایان ذکر است، طالب‌زاده دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه راندولف میکن و کارشناسی ارشد کارگردانی سینما از دانشگاه کلمبیا است. او فعالیت هنری را از ۱۳۵۹ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های این چهره می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.
طالب زاده امروز در ۶۹ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.