×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۴ از اقدامات این منطقه در راستای حفظ ظاهر و نمای شهر خبر داد و گفت: رسیدگی به نما، نظافت و آراستگی معابر و بوستان ها از اولویت های منطقه ۴ در سال پیش رو خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، “محمدرضا پوریافر” با اشاره به اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان، بهسازی و آراستگی بوستان ها ، معابر ونماهای شهری در محله های ۲۰ گانه در دستور کار قرار گرفت.
او در ادامه گفت: در این راستا معاونت خدمات شهری و محیط زیست از ابتدای سال جدید بیش ۵۷۰۰۰ مترمربع از المان های بوستانی رنگ آمیزی ، ۴ آب نما نظافت و مرمت، ۴۰ نیمکت مناسب سازی، ۵ آبخوری مرمت، ۲۷ پایه تابلوی راهنما تعمیر و رنگ امیزی و بیش از ۷۰۰۰ مترمربع علف کشی در بوشهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: ۵۰ هزار مترمربع رنگ آمیزی کافو؛ ۷۵ دستگاه ایستگاه اتوبوس، ۳۰ هزار مترمربع نرده های ترافیکی، ۱۲هزار متر طول جدول در ۱۰ میدان منتخب و ۷۰ هزار مترمربع پاکسازی و شستشوی نما و جداره های شهری از اقدامات انجام گرفته در دو هفته اخیر است.
پوریافر با اشاره به جزییات رسیدگی به بوستان ها و فضاهای سبز شهر گفت: عملیات به زراعی، علف تراشی، کاشت نشاهای فصلی، حاشیه زنی، تعویض شیرهای آبخوری معیوب، شستشوی مقبره آلشهداو اطراف و … از دیگر اقدامات است که به صورت مستمر در حال انجام است.
شهردار منطقه ۴ اظهار امیدواری کرد و گفت: از خداوند بزرگ می خواهیم امسال یکی از بهترین سال های عمر مردم ما باشد و بتوانیم شانه به شانه هم در داشتن شهری سلامت، آراسته و ایمن قدم برداریم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.