×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : سرپرست معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداری منطقه ۷ از برگزاری مسابقات پارکی در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی با بیان این مطلب افزود: با توجه به فرارسيدن اعياد شعبانيه و تولد حضرت مهدي موعود (عج) و در راستاي اجراي طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ ، يك دوره مسابقات تنيس روي ميز در بوستانهاي منطقه برگزار شد .
وي یادآورشد: به منظور افزايش سطح نشاط و شادابي جسم و روح شهروندان، اجراي فعاليتهاي همگانی به ويژه برگزاري مسابقات ورزشي در راس اقدامات مدیریت شهری قرار دارد از همین رو يك دوره مسابقات تنيس روي ميز در بوستانهاي شهيد نياكي و قصر با حضور پرشور ورزشكاران برگزار و در پايان به نفرات برتر جوايزي به رسم ياد بود اهدا شد.
معاون شهردار منطقه ۷ در ادامه به برگزاري جشنواره بازي هاي فكري خانوادگي در بوستان قصر اشاره کرد و افزود: ترويج بازي‌هاي فكري تأثيرات زيادي دارد به طوري كه پژوهش‌هاي علمي نشان مي‌دهد پرداختن به بازي‌هاي فكري، ريسكِ ابتلا به بيماري‌هايي همچون زوال عقل و آلزايمر را شديداً كاهش داده و از سوي ديگر ترويج بازي هاي فكري براي گروه سني كودك و نوجوان مهارت‌هاي اجتماعي همچون احترام به قانون، رعايت نوبت و سهيم شدن با ديگران را به ارمغان می آورد.
به گفته وی شركت كنندگان در جشنواره بازی های فکری خانوادگی این منطقه در رشته‌هاي برج هيجان، پازل هاي متعدد، مكعب روبيك، سودوكو، دومينو و جدول كلمات متقاطع با هم به رقابت پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.