×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصاد زمانه : نیروهای خدمات شهری شمال تهران در پی گزارشات روز گذشته سازمان هواشناسی که وضعیت طوفانی را برای شمال تهران پیش بینی کرده بود، در طول مدت امروز آماده باش بوده و همچنان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه اظهار داشت: بنا بر پیش بینی های سازمان هواشناسی از وقوع وضعیت طوفانی در شمال تهران در امروز سه شنبه ۲ فروردین ماه ۱۴۰۱، ۸۰۰ نیروی اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست و نواحی ده گانه منطقه یک به حالت آماده باش درآمدند و کلیه موارد خطرساز چون تاورکرین ها و داربست های ساختمان های در حال ساخت مورد بررسی مستمر قرار گرفت و هشدارهای لازم به مالکین آن ها ابلاغ شد.

وی افزود: خوشبختانه با وجود وضعیت جوی طوفانی همراه با باران در منطقه یک، اتفاق بحرانی در منطقه رخ نداده و فقط در برخی نواحی تعدادی از درختان با توجه به شدت باد و طوفان سقوط کرده اند که آن هم با توجه به حضور نیروهای اجرایی شهرداری بلافاصله رفع مشکل انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک خاطر نشان کرد: آماده باش نیروهای شهرداری با حضور و مدیریت میدانی شهردار منطقه یک(رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه)، مدیران ارشد خدمات شهری و عوامل اجرایی هم چنان تداوم دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.