×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : “ششمین همایش ملی کیفیت” با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیندهای سازمانی و شناسایی واحدهای پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه و تجارت ایران در پاییز ۱۴۰۰ برگزار شد.

همایش ملی کیفیت برای ارج نهادن به زحمات مدیران، کارشناسان و متخصصانی که به کیفیت بها داده و با خلاقیت و نوآوری در تولید محصول مرغوب یا ارائه خدمات ارزنده نقش داشته و به دنبال تأمین انتظارات مشتریان و کسب رضایت آن‌ها هستند، با ایجاد بستری علمی و آموزشی، به پایش کیفیت و مشتری مداری در سازمان‌ها می‌پردازد.

شاخص ها و معیارهای مدل ارزیابی :

در نحوه ارزیابی و امتیاز دهی همایش ملی کیفیت از منطق (RADAR) استفاده می شود. منطق RADAR یک چهارچوب ارزیابی پویا و قدرتمند است تا عملکرد سازمان را بصورت نظام مند مورد پرسش قرار دهد.

ضمن عرض تبریک به مدیرعامل محترم و همکاران گرامی، از زحمات تمامی عزیزانی که در مراحل مختلف و در چارچوب استراتژی و برنامه عملیاتی سازمان در راستای اهداف تعریف شده و تطابق با استانداردهای بین المللی تلاش نموده اند، تقدیر و تشکر می گردد.

روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.