×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصاد زمانه : سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶ از آغاز عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های شهید تندگویان _ یارجانی پیرو دستور شهردار تهران مبنی بر مصوبات قرارخدمت خبر داد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، روحانی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه به دلیل مواجهه با معارضات درشت دانه تاسیساتی همچون لوله آب ۱۱۰۰ میلیمتر، کمبود نقدینگی و دشواری های اجرای عملیات انحراف ترافیک، از برنامه زمان بندی تعیین شده بازمانده بود؛ گفت: با رفع نسبی این معارضات این پروژه در قالب یک برنامه زمان بندی فشرده در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر ساماندهی فضای سبز رفیوژ میانی محور بزرگراه شهید تندگویان در دست اقدام است تا فضای لازم جهت تجهیز کارگاه برای این پروژه صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های شهید یارجانی و شهید تندگویان شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپگرد به منظور برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع است.

روحانی تاکید کرد: غیرهمسطح سازی تقاطع بزرگراه های شهید یارجانی و شهید تندگویان ضمن کاهش گردش های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و ضمن توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر بهبود رفت و آمدهای محلی نیز اثرگذار خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.