×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر آمادگی نیروهای خدمات شهری به مناسبت برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن در مسیرهای ۱۰گانه، انجام برنامه ریزی های لازم برای آماده سازی سطح شهر تهران با اجرای طرح های نوآورانه به مناسبت فرا رسیدن نوروز و… تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه شهر تهران با حضور مهندس جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری، مدیران عامل سازمان های بوستان ها، پسماند،آتش نشانی، زیباسازی، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، شرکت شهربان و حریم بان، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، حراست و بازرسی، معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه و مدیران ارشد این معاونت برگزار شد.

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران پس از استماع گزارشات و سخنان مدیران عامل و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه بر برپایی باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن تاکید کرد و گفت: به شکل مستمر از مسیرهای ۱۰گانه راهپیمایی ۲۲بهمن بازدید کنید و پس از احصاء موارد و مشکلات موجود در طول مسیر راهپیمایی به رفع سریع آن ها بپردازید. لذا سازمان آتش نشانی نیز پس از انجام بازدیدهای لازم و احصاء نقاط ناایمن به ایمن سازی این مسیرها بپردازد.

وی در ادامه بر اجرای طرح استقبال از نوروز امسال به شکل متفاوت از سال های گذشته تاکید کرد و گفت: برای اجرای مطلوب این طرح از پیشنهادات و طرح های نوآورانه و خلاقانه که قابلیت اجرا در سطح شهر تهران را داشته باشد، استقبال می کنیم.

معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به نشست مشترک شهردار تهران با وزیر نیرو پیرامون مسائل مشترک در حوزه مدیریت شهری، گفت: در این جلسه درباره مسائلی از جمله فاضلاب تهران، ال ای دی کردن تیرهای چراغ برق پایتخت، استفاده از انرژی خورشیدی، تعیین تکلیف پست‌های فشار قوی برق و دیگر موضوعات فی ما بین دو دستگاه (شهرداری تهران و وزارت نیرو) بحث و تبادل نظر شد و لذا این نشست خروجی بسیار خوبی بدنبال دارد.

گفتنی است در این جلسه مهندس جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر لزوم افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار، راه اندازی پارک مادر و کودک، تمدید به موقع قرارداد با پیمانکاران حوزه خدمات شهری، اجرای مطلوب طرح جامع پسماند در مناطق ۲۲گانه، لزوم کاهش نیروهای نگهداشت شهر، پرداخت به موقع حقوق کارگران و… تاکید کرد.

لازم بذکر است در این جلسه معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه به طرح موارد، موضوعات و مشکلات خود در این حوزه پرداختند و در ادامه مهندس جلال بهرامی معاون خدمات شهری نقطه نظرات خود را در خصوص تمامی موضوعات مطرح شده چون اجرای طرح تحول در سطح مناطق، چگونگی تمدید قرارداد پیمانکاران، پارک مادر و کودک، تعیین تکلیف چگونگی تحویل و نگهداشت پل های عابر مکانیزه و… بیان کرد و در ادامه مدیران عامل نیز به ارائه گزارشات لازم در خصوص طرح استقبال از نوروز پرداختند.

همچنین در این جلسه گزارشاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای برپایی راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن، دستورالعمل سازمان زیباسازی،مدیریت عملیات بارش ها در سطح شهر تهران، مدیریت آب های سطحی، برنامه های شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ و… ارائه گردید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.