×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024

اقتصاد زمانه : شرکت نگاه پرداخت موفق شد استانداردهای طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات را اخذ کند.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین،نگاه پرداخت در راستای تحقق اصل مشتری مداری و توجه به رضایت‌مندی مشتریان اقدام به اخذ این استانداردها کرد. ردگیری و رفع مشکلات مشتریان ناراضی از اولویت‌های این شرکت است و از این طریق می‌کوشد کیفیت ارائه محصولات و خدمات خود را ارتقا دهد.

این گواهینامه از سوی نماینده رسمی شرکت SmartNexus در ایران که وظیفه ارزیابی، ممیزی و پایش مستمر شرکت‌های دریافت کننده استاندارد را بر عهده دارد، به شرکت نگاه پرداخت ارائه شد..

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.