×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۴ از فعالیت های شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در شش ماهه گذشته با کاشت بیش از ۱۰ هزار اصله درخت و درختچه سرانه فضای سبز منطقه افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده گفت: به منظور ارتقای آراستگی منظر شهری، تلطیف هوا و سلامت شهروندان حاشیه های بزرگراه ها و فضاهای سبز شهری بازپیرایی شد.

او با اشاره به اینکه بخشی از بزرگراه های مهم و پرتردد شهر تهران در محدوده ی این منطقه قرار دارد و زیبایی و سرسبزی آن می تواند نقش به سزایی در آراستگی و پاکیزگی شهر داشته باشد، افزود : به منظور استفاده بهینه از فضاهای بزرگراه ها، فضاهای سبز شهری با کاشت ۱۰۳۰۰ اصله درخت و درختچه بازپیرایی شد.

کمالی زاده گفت: منطقه ۴ به لحاظ وجود فضا و منابع طبیعی مناسب از ظرفیت مناسبی برای توسعه و نگهداری فضای سبز برخوردار است.

شهردار منطقه ۴ کاشت درختچه های مقاوم به آب مانند داغداغان، ارغوان، پریکانتو، بربریس، یاس هلندی و کامیس پاریس، اقاقیا و توت کاکوزا، کاشت چمن، گلدان های رز نسترن سفید و هفت رنگ را از جمله اقدامات صورت گرفته برای بازپیرایی بزرگراه ها و بوستان ها عنوان کرد.

او از بازپیرایی فضای سبز و همچنین بهسازی و توسعه شبکه آبرسانی بوستان ها خبر داد و گفت: اصلاح معابر سنگفرشی، اصلاح کف پوش های بوستان ها و مجموعه بازی کودکان و ورزشی، رفع موانع HSE، پایه چراغ، آبنما، مبلمان های شهری و… از دیگر اقدامات صورت گرفته برای بهسازی بوستان هاست.

کمالی زاده افزود: مدیریت شهری این منطقه در جهت افزایش سرانه فضای سبز، بهبود کیفیت نمای بصری و همسو شدن فعالیت ها با موازین زیست محیطی و توسعه فضای سبز و بوستان های شهری فعالیت می کند و امید است اینگونه عملیات در منطقه رضایت خاطر شهروندان و رفاه آنان را شامل شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.