×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصادزمانه : همزمان با دهه دوم محرم، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان و کارکنان شهرداری منطقه ۴ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ؛ با موافقت ستاد معراج و همزمان با ایام محرم و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ، طی مراسمی با حضور کارکنان در نمازخانه منطقه۴ پیکر یک تن از شهدای گمنام تشییع شد.

“محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه۴ ضمن گرامیداشت یاد شهیدان جنگ تحمیلی در این مراسم گفت: سخن درخصوص مقام شامخ شهدا بسیار است و از این وسعت کلمات همان بس که خداوند می فرماید: شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند.

او در ادامه گفت: این یک حقیقیت است که شهدا فقط با خدا معامله کرده و وجود خود را برای دین و رضای خداوند تقدیم کرده اند و زندگی و حیات این عزیزان حیاتی فوق العاده بوده که با نعمت های معنوی عجین شده و در مقابل زندگانی های دیگر قابل مقایسه نیست و در این میان برگزاری چنین مراسمی برای بزرگداشت جانفشانی های این عزیزان از واجبات و الزامات مدیریت شهری به شمار می رود.

گفتنی است پیکر مطهر این شهید جوان ۲۴ ساله که در منطقه زبیدی عراق به شهادت رسیده ، پس از برگزاری باشکوه مراسم تشییع در ساختمان شهرداری منطقه ۴ ، به معراج شهدا انتقال داده شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.