×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵  .::.   برابر با : Sunday, 28 June , 2026
پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌مناسبت صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر

اقتصاد زمانه : تیم فوتبال مس شهربابک با کسب پیروزی ارزشمند مقابل نیروی زمینی تهران، در فاصله ۳ هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال، صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد. این تیم در جریان هفته سی‌و‌یکم این رقابت‌ها با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل حریف خود ۶۱ امتیازی شده و به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری مس‌پرس، دکتر سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع می ایران در پیامی با اشاره به این موفقیت، ابراز امیدواری کرد، صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر سرآغاز موفقیت‌های بزرگ‌تر و زمینه‌ساز گسترش نشاط اجتماعی، شکوفایی استعدادهای جوان و اعتلای ورزش کشور و استان کرمان باشد.
در پیام دکتر فیض آمده است:
در ایام محرّم حسینی که فرهنگ ایثار و استقامت بیش از هر زمان دیگری در جامعه جاری است، موفقیت‌هایی که با تکیه بر تلاش جمعی، ایمان به توانمندی‌ها و روحیه هم‌بستگی به‌دست می‌آیند، جلوه‌ای مضاعف می‌یابند. صعود شایسته تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال کشور نیز نمادی از همین روحیه و ثمره سرمایه‌گذاری هدفمند در توسعه ورزش و پرورش استعدادهای جوان در مناطق محل فعالیت شرکت ملی صنایع مس ایران است.
برای این موفقیت ارزشمند، از خانواده بزرگ باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک، بازیکنان و کادر فنی قدردانی می‌کنم و به مردم شریف شهربابک و هواداران تیم و کارکنان پرتلاش شرکت ملی صنایع مس ایران خداقوت می‌گویم.امیدوارم این دستاورد، سرآغاز موفقیت‌های بزرگ‌تر و زمینه‌ساز گسترش نشاط اجتماعی، شکوفایی استعدادهای جوان و اعتلای ورزش کشور و استان کرمان باشد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.