×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل بانک ملت در پیامی، سالروز میلاد باسعادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به تمامی زنان و مادران این سرزمین به ویژه کارکنان زن شاغل در این بانک تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این پیام تبریک، حضرت زهرا (س) را سرور زنان عالم و الگوی همیشگی برای یک زن نمونه خواند و افزود: بی تردید، زبان از بیان خصایل و ویژگی های آن حضرت، قاصر است اما عفت، پاکدامنی، نجابت، صبر و شکیبایی، مهربانی و در عین حال صلابت در مواجهه با مصایب و سختی ها، از جمله خصوصیات بانوی دوعالم است.
وی با بیان این نکته که حضرت فاطمه(س) نه تنها دختری مهربان برای پیامبر اکرم(ص) بلکه همسری وفادار برای امام اول شیعیان و مادری دلسوز برای فرزندان معصومش بود، تاکید کرد: بی تردید، ایشان بهترین الگو برای زنان عالم در نجابت، صداقت و وفاداری محسوب می شود.
دکتر بیگدلی با اشاره به این نکته که خوشبختانه زنان این سرزمین، به خوبی راه و سیره دخت نبی اکرم (ص) را در پیش گرفته اند، اظهار امیدواری کرد که با تأسی به زندگی آن حضرت، جنبه معنوی زندگی زنان و مادران این سرزمین بیش از پیش تقویت شود.
وی جایگاه زن و مادر در اسلام را جایگاهی والا و قابل تحسین خواند و افزود: نمونه بارز این زنان، مادرانی هستند که با ایثار و فداکاری، از فرزندان خود در هشت سال دفاع مقدس گذشتند تا علم و بیرق دفاع از دین، ناموس و وطن روی زمین نیفتد و بی تردید، بهشت برین جایگاه مادران خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.