×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : جلسه هم اندیشی سازمان نوسازی شهر تهران با بررسی پروژه های خدماتی و مسکونی محله نفرآباد و ساماندهی ناحیه صنعتی شمال منطقه ۲٠ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛جلسه هم اندیشی سازمان نوسازی شهرداری تهران در خصوص بررسی پروژه های خدماتی و مسکونی محدوده نفرآباد با حضور سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه ۲٠، سعید قلی بیگی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، مهدی مزینانی معاون شهرسازی و معماری، سعید منوری معاون خدمات شهری و رقیه عباسی سرپرست اداره نوسازی منطقه برگزار شد.

🔺رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به پروژه‌های خدماتی و مسکونی محله نفر آباد گفت: در این نشست مشکلات محله نفر آباد مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و مصوب شد کار گروهی جهت پیشبرد طرح تشکیل شود، تا پایان سال پروژ های این محدوده به بهره داری برسد.

🔺گفتنی است بازدید از ناحیه صنعتی شمال منطقه ۲٠ و بررسی ظرفیت ساماندهی انتقال مشاغل پاک و سبز به این محدوده با هدف خارج شدن این محل از وضعیت غیر فعال و بی دفاع شهری و تبدیل به محدوده پویای شهری در ادامه این جلسه انجام شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.