×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : با حضور به موقع و سرعت عمل نیروهای خدماتی، امدادی و نجاتگر، آتش سوزی گسترش انبار بزرگ ضایعات دپو شده واقع در بزرگراه آزادگان مهار و کنترل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸- حوالی ظهر روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور به موقع نیروهای خدمات شهری و شهرداری نواحی ۵،۴ و ۷ منطقه ۱۸ و نیز سرعت عمل نجاتگران آتش نشانی، عملیات گسترده اطفای حریق در بوستان آزادشهر بزرگراه آزادگان – منطقه ۱۸ آغاز و پس از گذشت بیش از ۶ ساعت به انجام رسید.
در همین راستا رضا شیرزادیان معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۸ ضمن تشکر از همراهی همه نیروهای امداد رسان گفت: ازهمان لحظات اولیه به همراه نیروهای آتش نشانان ایستگاه های ۱۶، ۲۰، ۵۹، ۱۰۴ و ۱۱۱ به همراه ۴ دستگاه تانکر آب و خودروهای پشتیبانی منطقه ۱۸ در محل حادثه حضور پیدا کردیم و توانستیم آتش سوزی رخ داده در یك محوطه ۳ هزار مترمربعی که مقدار بسیار زیادی ضایعات در آن دپو شده بود را مهار کنیم و خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی در پی نداشته است ؛ علت بروز آن نیز توسط کارشناسان مرتبط در دست بررسی است.
گفتنی است علاوه بر نیروهای خدمات شهری و محیط زیست و نواحی ۵،۴ و ۷ شهرداری شهرداری منطقه ۱۸ و عوامل زحمتکش آتش نشان در ایستگاههای مختلف ذکر شده، تلاشگران نیروی انتظامی و اوژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.