×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصاد زمانه : سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله که به همت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و با مشارکت ذوب آهن اصفهان شکل گرفت، پنجشنبه نوزدهم اسفندماه با برگزاری مراسم اختتامیه در سالن اهل بیت (ع) اصفهان به ایستگاه آخر رسید.
همچنین در همین روز اولین دوره مسابقات رباتیک فولادکاپ شهرستان لنجان نیز با مشارکت ذوب آهن اصفهان به کار خود پایان داد .
سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله با مشارکت ذوب آهن اصفهان
مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در مراسم اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه سال ۹۶ برای نخستین بار تئاتر روح‌الله در اصفهان، شهر هنر و فرهنگ، برگزار شدگفت: اگر محدودیت‌های ناشی از کرونا نبود، امسال شاهد برگزاری پنجمین دوره آن بودیم.
مهدی بنکدار افزود: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بر اساس رسالت اساسی خود مبنی بر استفاده حداکثری از بیان نافذ هنر، به ترویج اندیشه و معارف ناب اسلامی که همان اندیشه تابناک امام خمینی (ره) است، ادامه خواهد داد.
شایان ذکر است در سومین جشنواره تئاتر روح الله، ۳۰ اثر در بخش نمایشنامه نویسی به دبیرخانه جشنواره رسید که ۶ اثر برگزیده شد، همچنین از میان ۴۳ اثر در بخش نمایش صحنه‌ای هفت اثر و از میان ۳۱ اثر در بخش نمایش خیابانی نیز ۶ اثر برای اجرا انتخاب شد.
در آئین اختتامیه سومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله از برگزیدگان بخش خیابانی و صحنه ای تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم از خانواده مرحوم حسن کریمی و رضا کریمی تجلیل شد و در بخش اهدای جوایز بخش ویژه ذوب آهن نیز علاوه بر اینکه لوح تقدیر و جایزه ویژه به نمایش خیابانی خون، آبادی، قیام اهدا شد ، از همه گروه‌های نمایش صحنه‌ای و خیابانی نیز تقدیر به عمل آمد .
شایان ذکر است تعدادی از هنرمندان برگزیده این جشنواره ، با حضور در ذوب آهن اصفهان از خط تولید این شرکت بازدید کردند .

برگزاری مسابقات رباتیک فولادکاپ لنجان با مشارکت ذوب آهن اصفهان
اولین دوره مسابقات رباتیک فولادکاپ شهرستان لنجان پنجشنبه ۱۹ اسفندماه با حضور ۳۸ تیم از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول از شهرستان لنجان برگزار شد و در پایان از ۱۸ تیم برتر تجلیل به عمل آمد.
این مسابقات با هدف شناسایی نفرات برتر جهت معرفی افراد به مسابقات ملی و بین‌المللی به همت گروه فرهنگی دفتر نماینده مردم لنجان در شورای اسلامی و مشارکت شهرداری فولادشهر و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات تعدادی از فرزندان خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان حضور فعال داشته و موفق به کسب عنوان شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.