×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصادزمانه : مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره اینکه شهردار تهران نماینده ویژه رییس جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی در پایتخت شده است، گفت: وقتی یک مسئله دغدغه مردم شده و برای تمام خانواده ها ایجاد نگرانی می کند، دیگر این مسئله چالش اجتماعی یا ابرچالش نیست، بلکه بحران است. در اینجاست که قانون می گوید باید رییس جمهور به موضوع ورود کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در نشست خبری با اصحاب رسانه، تصریح کرد: بر اساس اصل ۱۲۷ قانون اساسی، رئیس جمهور در یک موضوع یا چند موضوع مشخص اختیارات خود را به یک نماینده تفویض می کند. ما در قرارگاه اجتماعی از دستگاه ها درخواست کردیم که نهایت همکاری را داشته باشند، اما دیدیم کافی نیست و پیچیدگی هایی وجود دارد.

🔻وی با بیان اینکه سال هاست شهرداری تهران به دنبال تحقق مدیریت یکپارچه شهری بوده است، گفت: یکی از دستاوردهای شهرداری تهران در دوره کنونی مدیریت شهری این بوده است که مدیریت یکپارچه شهری در حوزه آسیب‌های اجتماعی اتفاق افتاد.

🔻احمدی صدر افزود: آقای زاکانی نماینده رئیس جمهور در حوزه کودکان کار، معتادان متجاهر، متکدیان، حاشیه نشینی، مفاسد اخلاقی و خانواده این گروه‌هاست. قرار نیست مسئولیتی از دستگاه ها گرفته شود بلکه قرار است بر عملکرد دستگاه ها نظارت داشته و از آنها سوال کرده و ماهانه به رئیس جمهور گزارش دهد. زیرا ما می خواهیم از این طریق از رشد فزاینده آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.

🔻مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: ما می‌خواهیم دولتمردان را نسبت به موضوع آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران حساس کنیم و تمام قوای شهرداری را جمع کنیم تا در حوزه آسیب‌های اجتماعی در کنار موضوعات دیگر، ورود کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.