اقتصاد زمانه : نخستین نمایشگاه سهبعدی شهدای جنگ رمضان با همکاری اداره ایثارگران منطقه ۲۰ و با حضور خانوادههای معظم شهدا در ناحیه ۲ منطقه۲۰ افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، نخستین نمایشگاه سهبعدی شهدای جنگ رمضان در سرای محله منصوریه منگل با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این عملیات برگزار شد.
این مراسم با حضور خانوادههای معظم شهدای جنگ رمضان، معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه، شهردار ناحیه ۲ و مسئول ایثارگران منطقه ۲۰ برگزار شد. در حاشیه این برنامه، از هشت خانواده معظم شهدا نیز به پاس سالها صبوری، ایثار و فداکاری تجلیل به عمل آمد.
برگزارکنندگان این نمایشگاه، معرفی ابعاد مختلف زندگی و رشادتهای شهدای جنگ رمضان و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان را از مهمترین اهداف اجرای این برنامه فرهنگی عنوان کردند.
https://eghtesadezamaneh.ir/?p=154260


