×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024

اقتصادزمانه : مهدي صولي سرپرست شركت پاكسان به مناسبت هفته پژوهش با كاركنان واحد تحقيق و توسعه اين شركت ديدار و گفت گو نمود.

به گزارش روابط عمومي، مهدي صولي سرپرست شركت پاكسان به مناسبت هفته پژوهش ضمن ديدار با كاركنان واحد تحقيق و توسعه اين شركت هفته پژوهش را به همكاران اين واحد تبريك گفت.

در اين ديدار سرپرست شركت پاكسان، با اشاره به اهميت جايگاه پژوهش در سازمان ها به ويژه در بنگاه هاي توليدي و اقتصادي افزود؛ شركت پاكسان پس از شش دهه فعاليت در صنعت شوينده كشور اكنون در زمره شركت هاي برتر و تاثيرگذار در اين حوزه قرار دارد و اين امر مديون تلاش و كوشش متعهدانه كاركنان تحصيل كرده و پژوهشگري است كه در مسير تحقق اهداف و رسالت سازماني مي كوشند و به نيكي آگاه‌اند كه در فضاي رقابتي موجود، رشد و پيشرفت از مسير علم و پژوهش مي گذرد.

صولي با تاكيد بر اقدامات انجام شده در حوزه تحقيق و توسعه يادآور شد؛ شركت پاكسان با رويكردي نو و توجهي ويژه به فضاي دانش بنيان و زيست بوم نوآوري در تلاش است تا فرايندهاي توليد و محصولات نهايي خود را به سمت سازگاري حداكثري با نيازهاي روز دنيا پيش ببرد.

در ادامه اين ديدار، كاركنان واحد تحقيق و توسعه شركت پاكسان نيز به بيان نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود پيرامون موضوعات مختلف پرداختند و از توجه ويژه مديريت به اين حوزه و گراميداشت هفته پژوهش از وي قدرداني نمودند.

شايان ذكر است واحد تحقيق و توسعه شركت پاكسان ضمن بهره گيري از جديدترين تجهيزات آزمايشگاهي، داراي كادري مجرب و متخصص در مقطع دكتراي رشته هاي مربوط به صنعت شوينده مي باشد كه به عنوان آزمايشگاه همكار سازمان استاندارد نيز فعاليت مي نمايد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.