اقتصادزمانه : “ششمین همایش ملی کیفیت” با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیندهای سازمانی و شناسایی واحدهای پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه و تجارت ایران در پاییز ۱۴۰۰ برگزار شد.
همایش ملی کیفیت برای ارج نهادن به زحمات مدیران، کارشناسان و متخصصانی که به کیفیت بها داده و با خلاقیت و نوآوری در تولید محصول مرغوب یا ارائه خدمات ارزنده نقش داشته و به دنبال تأمین انتظارات مشتریان و کسب رضایت آنها هستند، با ایجاد بستری علمی و آموزشی، به پایش کیفیت و مشتری مداری در سازمانها میپردازد.
شاخص ها و معیارهای مدل ارزیابی :
در نحوه ارزیابی و امتیاز دهی همایش ملی کیفیت از منطق (RADAR) استفاده می شود. منطق RADAR یک چهارچوب ارزیابی پویا و قدرتمند است تا عملکرد سازمان را بصورت نظام مند مورد پرسش قرار دهد.
ضمن عرض تبریک به مدیرعامل محترم و همکاران گرامی، از زحمات تمامی عزیزانی که در مراحل مختلف و در چارچوب استراتژی و برنامه عملیاتی سازمان در راستای اهداف تعریف شده و تطابق با استانداردهای بین المللی تلاش نموده اند، تقدیر و تشکر می گردد.
روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی
https://eghtesadezamaneh.ir/?p=30882