×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصادزمانه : در راستای اجرای طرح های توسعه محله ای در منطقه ۲۰ عملیات اجرایی اصلاح هندسی خیابان رضاییان واقع در تقاطع خیابان طالقانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰،مهدی فرجی شهردار ناحیه ۲ از اجرای عملیات اصلاح هندسی ضلع جنوبی خیابان رضاییان، تقاطع خیابان طالقانی واقع در محله جوانمرد قصاب ناحیه ۲ خبرداد.
🔺وی گفت: در این راستا عملیات عمرانی تخریب و خاکبرداری بمیزان ۱۲۰ مترمکعب، جدول کاری بطول ۳۰۰متر، پیاده رو سازی به مساحت ۱۵۰ مترمربع، اجرای آسفالت به مساحت ۵۰ مترمربع و نصب تابلو به تعداد ۷ عدد در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با هدف افزایش ایمنی و رفاه شهروندان و مناسب‌سازی محیط شهری این محدوده انجام پذیرفت.
🔺فرجی با اشاره به اینکه این محدوده سالیان سال به دلیل قرار داشتن در کنار پایانه و ایستگاه اتوبوس و متروی جوانمرد قصاب بدلیل پارک خودرو ها ، مشکلات عدیده ای را برای تردد شهروندان این محل بوجود آورده بود، تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های عمرانی و ترافیکی شهرداری در جهت رضایت و بالا بردن امنیت و تسهیل در عبور و مرور شهروندان، این فعالیت ها در معبر مذکور انجام گردیده است
🔺فرجی اظهار داشت : طرح های توسعه محله ای در سال جدید مبتنی بر بهسازی فضاهای عمومی محله، احداث و تقویت کاربردهای خدمات محله در حال اجراست.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.