گروه : بانک و بیمه
اقتصاد زمانه : چهارمین «میزگرد پاسخگویی» هفته دولت در بانک دی به منظور پاسخگویی به پرسشهای کارکنان و مشتریان با حضور فرهاد یوسفی رئیس اداره بازرسی ریالی و علی معمار همدانی معاون پیگیری شکایات اداره بازرسی ریالی بانک برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی بانک دی، در این میزگرد پاسخگویی تلفنی یک ساعته، به سوالات مشتریان و کارکنان درباره مسائل حوزه بازرسی، شکایات و نحوه رسیدگی به آنها و نیز برخی چالشهای موجود در فرایندهای بانکی پاسخ داده شد.«میزگرد پاسخگویی» بانک دی تا ۹ شهریور ماه، مطابق زمانبندی اعلامشده در مرکز ارتباط با مشتریان دایر خواهد بود. مشتریان میتوانند از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰، سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
https://eghtesadezamaneh.ir/?p=44560