×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : سرپرست معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه هفت از برپايي جشنواره خيابان ورزش به مناسبت اعياد شعبانيه با هدف ترویج بازی و ورزش کودکانه و ایجاد روحیه نشاط و شادابی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجي با بیان این مطلب افزود: در دوران كرونا و اعمال محدوديت هاي شديد آسيب هاي زيادي به شهروندان و به ويژه كودكان وارد شد كه با هدف كاهش اين آسيب ها به ويژه در آينده اجراي فعاليت هاي ورزشي از مهمترين اقدامات مي تواند باشد.
وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اينكه نشاط ‌بخشي به آينده‌سازان كشور همواره از مهمترين اولويت‌هاي مديريت شهري است برپایی جشنواره ورزشي خيابان ورزش ويژه كودكان را در اولویت اقدامات این منطقه قرار دادیم.
به گفته معاون شهردار منطقه ۷، جشنواره تفريحي با ارائه رشته هاي متنوع ورزشي در رشته هاي طناب زني، پرتاب دارت، طناب كشي، لي لي، پرتاب توپ در سبد و … در پياده راه شهيد مدني ميزبان كودكان در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱بود.
وی در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم با برگزاري ويژه برنامه هاي ورزشي با محوريت كودكان بتوانيم در راستاي آگاه سازي جامعه در زمينه اهميت ورزش و بازي در دوران كودكي گام موثري برداريم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.