×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024

اقتصادزمانه : در راستای توسعه سلامت محوری در شهر تهران و فروش محصولات پگاه، غرفه‌های تحت اختیار صنایع شیر ایران(پگاه) در میادین میوه و تره‌بار افزایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سعید عبدالهی نژاد عضو هیئت مدیره شرکت پخش سراسری بازارگسترپگاه و مدیر منطقه پنج در دیدار با ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در این خصوص گفت‌وگو کرد.

عبدالهی نژاد با اشاره به رسالت خطیر برند ملی پگاه در زمینه حفظ و ارتقای سلامت مردم گفت: اهمیت تغذیه‌ای شیر و فرآورده‌های شیری تا بدانجاست که باید در این خصوص اقدامی جدی داشت.

وی خواستار افزایش غرف تحت اختیار و حفظ و ارتقای جایگاه محصولات سلامت محور پگاه در شلف‌های فروشگاه‌های عرضه محصولات غذایی در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران شد.

ایوب فصاحت مدیرعامل جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نیز در این نشست بر حمایت از نشان‌‌های سلامت محور تاکید و خواستار همکاری بیشتر جهت ارتقای کیفی سبد خرید خانوار شهروندان تهرانی شد.

گفتنی است، بیش از ۲۶۰ میدان و بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است که شرکت پگاه در ۲۳ میدان به‌صورت غرفه تحت اختیار بیش از ۱۲۴ قلم محصول را عرضه می‌کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.