×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۹ در نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران و فعالان در امر تولید مسکن، از آمادگی کامل منطقه ۹ در راستای تسریع و تسهیل در روند صدور پروانه های ساختمانی در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به خدماتی که سازندگان عرصه مسکن می توانند به شهر و شهروندان ارائه کنند، گفت: کارآفرینی در عرصه ساخت و ساز، نوسازی بافت فرسوده، ایجاد جذابیت و رونق بخشی به کسب و کارهای پیرامون، بهبود فضای بصری و معماری شهری، بهینه سازی محیط زندگی و ایجاد تعلق خاطر اجتماعی، نمود عینی فعالیت های فعالان در امر تولید مسکن می باشد.

او افزود: فعالان بخش مسکن، همکاران و دستیاران مجموعه شهری در آبادانی شهر و چشم امید و سرمایه های بالقوه در نهضت مسکن سازی برای اقشار مختلف جامع می باشند.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بخش مسکن با صدها نوع شغل و ایجاد پویایی و رونق در اقتصاد کشور که این حوزه ایجاد می کند، تاکید کرد: در راستای ارج نهادن به تلاش های فعالان در امر تولید مسکن بر خود می دانیم تا موانع را از سر راه این قشر برداشته و موجب ایجاد انگیزه و ترغیب بیشتر سرمایه گذاران در این امر جهادی باشیم.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ تاکید کرد: به منظور تحقق سیاست های کلی به منظور بازآفرینی و بهسازی منطقه و ترغیب سرمایه گذاران بخش مسکن به امر سرمایه گذاری و کمک به نوسازی بافت های فرسوده، شهرداری منطقه ۹ آمادگی کامل برای تسریع و تسهیل در روند صدور پروانه های ساختمانی و رفع مشکلات و معضلات احتمالی موجود در این مسیر را دارد.

لازم به ذکر است در این نشست هم اندیشی با اخذ نظرات سازندگان عرصه مسکن، به بررسی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع موجود فرا روی تولید مسکن و راهکارهای پیشنهادی پرداخته شد و بر تکرار و استمرار اینگونه نشست های به صورت فصلی تاکید شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.