اقتصادزمانه : مسیرهای ارتباطی آنلاین شرکت صنایع شیر ایران به روز رسانی و تکمیل شد.
گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاههای ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.
🔸بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکتهای تابعه پگاه نیز همسان شد.
📌 درگاههای پاسخگوی شما:
📱سامانه پیامکی ٠٢١۴٢٠۴٧
📞 تلفن: ٠٢١۴٢٠۴٧ پیامگیر و پاسخگویی در ساعات اداری
💻چت آنلاین سایت https://pegah.ir
پاسخگوی ٢۴ ساعته هوشمند و پاسخگویی مکالمه ای در ساعات اداری
📲درگاههای شبکههای اجتماعی @pegah_dairy
🔹گفتنی است هدف این رویداد، تثبيت مشتريان فعلی در همه كانالها، افزايش رضايتمندی، ايجاد فرهنگ سازمانی مشتری مداری در پگاه، توسعه و افزايش مشتريان در مسیر بهبود خدمات است.
https://eghtesadezamaneh.ir/?p=29903