×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
به دنبال خلق ایده و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات هستیم

اقتصادزمانه : دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با امیر سرتیپ خلبان رضا خدایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساها در محل دفتر این هواپیمایی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار که به منظور همکاری و تعامل بیشتر با هواپیمایی ساها در محل دفتر مدیرعامل ساها و با حضور تعدادی از معاونان و مدیران شرکت بیمه حکمت صبا برگزار گردید ، امیرسرتیپ خلبان رضا خدایی ضمن تشکر از حضور دکتر بهاری فر و هیئت همراه گفت : این شرکت آمادگی لازم برای توسعه همکاری ، مشاوره و فراهم نمودن بستر مناسب برای همکاری در راستای هم افزایی و ارزش افزوده برای ساها و بیمه حکمت صبا را دارد . مدیرعامل ساها خاطر نشان کرد : انتظار می رود طرح های نو و مورد نیاز ما در راستای بیمه های باربری قطعات تعمیری ، سایر تجهیزات هواپیماها و … در دستور کار شرکت بیمه حکمت قرار بگیرد تا خدمات بیمه ای و نیازهای بیمه ای شرکت تامین شود.

در ادامه ، دکتر بهاری فر با اشاره به بیانات مدیرعامل شرکت ساها تاکید کرد : ما به دنبال آن هستیم تا با نوآوری و خلاقیت در ارائه پوشش های مناسب و مورد نیاز جهت شرکت ساها و همچنین سایر شرکت های زیر مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران ، خدمات خوب و شایسته ای برای آنان فراهم نماییم . وی افزود : خوشبختانه مسئولان و فرماندهان ارتش و سازمان اقتصاد مقاومتی هم پشتیبان خوبی برای این شرکت بوده و هستند. ایشان افزود ، ماموریت اصلی شرکت بیمه حکمت صبا خدمات دهی خوب و مناسب به مردم عزیز کشور بخصوص کارکنان ارتش و خانواده های محترم آنان است و در همین راستا ما همیشه به دنبال راهکارهای خوب و مناسب برای تحقق برنامه های جدید به منظور خدمات دهی بیمه ای و جبران هزینه ها و تامین منابع و درآمدها هستیم.

در پایان این جلسه در رابطه با همکاری فی مابین هرچه بیشتر در راستای استفاده از ظرفیت های شرکت ساها برای تبلیغات بیمه ای وکمک بیشتر در خصوص ارائه خدمات بیمه ای برای کارکنان و مجموعه ساها و همکاری و دادن مشاوره و راهکارهای تخصصی برای اجرایی نمودن بهتر برنامه ها توافق گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.