×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024

به گزارش روابط عمومی گروه هتل هاي ایرانگردی و جهانگردی، دکتر مهدی ذوقی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام هتک حرمت مسجد بقیع و نکوداشت هفته کار و کارگر در همایش مدیران که در هتل جهانگردی میگون با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران گروه در حال برگزاری است، به بیان توضیحاتی در خصوص جایگاه والای گسترده ترین گروه هتلی كشور اشاره کرد و افزود باید رنسانسی در شرکت صورت پذیرد.

ذوقی ادامه داد: ان شاءالله اصلاحات ساختاری سازنده ای در ستاد در حال رخ دادن است. چابک سازی نیروی انسانی و بهره مندی از نیروی دلسوز، خبره و متعهد در دستور کار مجموعه قرار گرفته است. هم قسم شدیم با یاری خداوند و همکاری نیروهای بومی، قدیمی، صاحب نظر و با تجربه طرحی نو دراندازیم.

وی افزود: بازديدهای سرزده و برگزاری جلسات با مدیران حتما باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین در بحث جذب بازار، ارتباط گیری مستمر و مفید با آژانس ها، مدیریت غذا، در کنار صیانت، حراست و پایش، تفیض اختیار باید به مدیران داده شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با بیان اینکه برای جبران کاستی ها، نیاز به سرعت دوچندان داریم و مدیریت مشارکتی در کنار رعایت سلسله مراتب اداری نیز باید مورد توجه مدیران محترم قرار گیرد. همچنین در خصوص بحث آموزش نیز بهتر است از استادان با تجربه درون سازمانی بهره گرفته شود.

در پایان دکتر ذوقی بر نقش ویژه حراست و نظارت گسترده آن تاکید نمود و عنوان کرد برای اعتلای برند و برگرداندن شرکت به اوج، با همکاری خودتان با تمام قوا تلاش خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.