×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024

اقتصادزمانه : سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از برگزاری مراسم پویش ملی ایران سرسبز در باغ موزه قصر با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران، با هدف زنده نگهداشتن فرهنگ درختکاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد گودرزی با بیان این مطلب افزود: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و برگزاری مراسم پویش ملی ایران سر سبز و نهضت درختکاری، این منطقه مراسم درختکاری را در باغ موزه قصر برگزار کرد.
وی در ادامه یادآور شد: در این مراسم ۵۰ اصله درخت در باغ موزه قصر با هدف حفظ طراوت و سرسبزی طبیعت، ارتقاء و نهادینه نمودن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز و آموزش حفظ محیط زیست غرس شد.
به گفته معاون شهردار منطقه ۷، براساس اطلاع رسانی هایی که از قبل در سطح منطقه انجام شده بود شهروندان در این مراسم حضور یافتند و هر شهروند یه درخت را با مشخصات ویژه از قبیل نوع، بن و … به نام خود در باغ موزه قصر غرس و یک شناسنامه دریافت کرد.
وی در پایان تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال بیش از یکهزار و ۲۰۰ درخت مثمر و بیش از ۶ هزار درخت غیرمثمر در منطقه، بالاخص محلات کم برخوردار کاشته شود.
گفتنی است این مراسم با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷، مدیران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و اعضای سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران و شهروندان برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.