×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024

اقتصاد زمانه : به‌راستی هر روز چند بار از کارت بانکی خود بهره می‌برید؟ آیا تاکنون به این ایده فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر به‌ازای هر بار تراکنش، مبلغی را به‌عنوان جایزه به دست می‌آوردید؟ وین کارت بانک سامان دقیقاً به همین منظور طراحی شده است. وین کارت را می‌توان از جدیدترین خدمات بانک سامان دانست. بانک سامان همواره سعی کرده است با ارائه خدمات نوین، رضایت مشتریان خود را روزبه‌روز افزایش دهد. وین کارت نیز یکی از همین خدمات جدید به شمار می‌آيد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و تجارت ، با استفاده از این کارت می‌توانید در عین انجام امور روزانه خود، جوایزی نفیسی به دست بیاورید. تاکنون افراد بسیار زیادی توانسته‌اند به کمک بهره‌گیری از وین کارت‌های بانک سامان به رؤیاهای بزرگ خود برسند. اگر می‌خواهید در این زمینه اطاعات بیشتری کسب کنید، ادامه متن را از دست ندهید؛ زیرا قصد داریم اطلاعات مفیدی در این خصوص ارائه کنیم.

وین کارت با سایر کارت‌های بانکی چه تفاوت خاصی دارد؟

در پاسخ به این پرسش بسیار رایج باید بگوییم که وین کارت بانک سامان همان خدمات عادی یک کارت اعتباری بانکی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد؛ اما تنها از یک لحاظ با سایر کارت‌های عضو شتاب متمایز است. این نقطه تمایز را می‌توان ارائه امتیازات ویژه به‌ازای انجام هر تراکنش دانست. شما به‌وسیله انجام تراکنش‌های مختلف روزانه خود مانند پرداخت قبوض مختلف، دریافت شارژهای مخصوص سیم‌کارت‌های اینترنتی، خریداری بسته‌های مختلف اینترنت و… می‌توانید امتیازات ویژه‌ای را جهت شرکت در قرعه‌کشی بانک سامان کسب کنید.

قاعدتاً هرچه میزان تراکنش‌های شما بیشتر باشد، در زمان برگزاری قرعه‌کشی مربوطه شانس بیشتری برای برنده‌شدن خواهید داشت. همه ما به هر نحوی در طول روز مجبور به انجام تراکنش‌های مختلف هستیم. حال که بانک سامان این موقعیت را برای همه مردم به وجود آورده است تا به‌ازای هر تراکنش امتیازی بگیرند و در نهایت شانسی برای دریافت جایزه نهایی قرعه‌کشی ماهانه این بانک داشته باشند، چرا نباید از آن استفاده کرد؟ این یک فرصت فوق‌العاده برای همه افرادی محسوب می‌شود که قصد دارند حتی با کوچک‌ترین امور مالی، به رؤیاهای بزرگ خود برسند.

خرید کالا نیز موجب افزایش امتیازات شما می‌شود؟

گفتیم که وین کارت بانک سامان به‌ازای هر تراکنش یک امتیاز جداگانه به شما اختصاص می‌دهد. پرسشی که در این میان به وجود می‌آید این است کدام تراکنش‌ها دارای بیشترین امتیاز ممکن هستند؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که هرکدام از تراکنش‌های مذکور دارای یک امتیاز متفاوت خواهند بود. برای مثال میزان امتیاز انجام تراکنش برای خرید شارژ نسبت به پرداخت قبض تفاوت دارد.

با انجام هر تراکنش بانکی چقدر امتیاز می‌گیریم؟

با دانستن تراکنش‌هایی که بیشترین امتیاز را به خود اختصاص‌ داده‌اند می‌‌توانید تا حد بسیار زیادی شانس خود را جهت برنده‌شدن در قرعه‌کشی بانک سامان افزایش دهید. در این بخش به امتیاز هر تراکنش به کمک وین کارت بانک سامان می‌پردازیم.

امتیاز مربوط به پرداخت قبض

شما می‌‌توانید با پرداخت‌کردن قبوض مختلفی همچون آب، گاز، برق و تلفن از طریق خودپردازها، ماشین‌های pos موجود در بانک‌های مختلف، فروشگاه‌های اینترنتی خاصی که از درگاه بانک سامان استفاده می‌‌کنند و سامانه ستاره هفتصد و بیست و چهار، به‌ازای هر پنج هزار تومان پرداخت مبلغ (به‌وسیله وین کارت) یک امتیاز دریافت کنید.

به کمک وین کارت با هر تراکنش یک امتیاز به دست می‌آورید

همانند روش قبلی، با خرید محصولات و کالاهای مختلف از فروشگاه‌های حضوری و فیزیکی که امور مالی خود را به کمک درگاه‌های بانک سامان انجام می‌دهند، می‌توانید به‌ازای هر پنج هزار تومان یک امتیاز دریافت کنید. لازم به ذکر است که کلیه امتیازات با یکدیگر جمع می‌شوند و امتیاز نهایی شما شکل می‌گیرد.

امتیاز مربوط به ساتنا و پایا

با کمک نت بانک سامان و یا منتقل‌کردن وجوه مالی به‌وسیله سامانه می‌توانید به‌ازای هر ده میلیون تومان یک امتیاز را در سیستم وین کارت بانک سامان به نام خود بزنید. توجه داشته باشید که این انتقال‌ها باید حتماً توسط درگاه‌های بانک سامان انجام بگیرند تا امتیاز مربوطه به شما اختصاص داده شود.

سایر موارد مربوط به وین کارت عبارت‌اند از: خرید شارژ (به‌ازای هر پنج هزار تومان یک امتیاز) و کارت به کارت (به‌ازای هر ده میلیون تومان یک اعتبار). در واقع شما با خرید شارژ و حتی کارت به کارت نیز می‌توانید امتیازات خود را برای شرکت در قرعه‌کشی ماهانه بانک صادرات افزایش دهید.

چگونه صاحب وین کارت سامان شویم؟

برای دریافت امتیازات وین کارت بانک سامان باید یک حساب مالی در این بانک افتتاح کنید. در واقع این امر یک ضرورت برای دریافت امتیازات مربوطه و همچنین شرکت در قرعه‌کشی نهایی این بانک به شمار می‌آید. از جمله حساب‌هایی که می‌توان به کمک آن نسبت به دریافت امتیازات وین کارت اقدام کرد عبارت‌اند از: حساب قرض‌الحسنه بانک سامان و حساب کوتاه‌مدت بانک سامان؛ بنابراین جهت بهره‌برداری از خدمات این کارت تنها کافی است که در این بانک حسابی باز کنید.

این امکان برای کلیه مشتریان بانک سامان وجود دارد که به‌ازای هرکدام از حساب‌های خود دو عدد وین کارت بانک سامان سفارش بدهند. در واقع هرکدام از حساب‌های شما در این بانک دارای دو وین کارت هستند. اهمیت این موضوع در آن است که شما می‌توانید یکی از کارت‌های مدنظر را به یکی از آشنایان یا دوستان خود اعطا کنید تا آن‌ها نیز با انجام تراکنش‌های مختلف به‌وسیله این وین کارت‌ها شانسی برای برنده‌شدن در قرعه‌کشی بانک سامان داشته باشند.

وین کارت فقط توسط بانک سامان ارائه می‌شود

وین کارت‌ از جمله جدیدترین روش‌هایی به شمار می‌آید که مشتریان بانک سامان می‌توانند به کمک آن در قرعه‌کشی‌های متعدد این بانک شرکت کنند و از جوایز مختلفی که این بانک در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، نهایت استفاده را ببرند. نکته جالب اینجا است که جهت دستیابی به ویژگی‌های بی‌نظیر وین کارت بانک سامان نیاز به انجام امر خاصی نیست. تنها کافی است برای پرداخت مبالغ مختلف از این نوع کمک بگیرید تا امتیازات خود را جهت شرکت در قرعه‌کشی این بانک افزایش دهید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.