×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
بازدید HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) از بوستانهای سطح منطقه ۳

اقتصادزمانه : در آستانه بهار ۱۴۰۳، بازدید HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست ) از بوستان ها و فضاهای عمومی سطح منطقه ۳ جهت استقبال از مسافران نوروزی و شهروندان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حسین سیگارودی معاون خدمات شهری و محیط زیست در این خصوص اظهار داشت: در آستانه سال جدید و پیش بینی حضور مسافران نوروزی در بوستانهای این منطقه و به جهت آمادگی شایسته جهت استقبال از این عزیزان و افزایش ایمنی تردد در سطح معابر، تمامی موضوعات مرتبط با HSE در این اماکن بررسی و موارد عدم انطباق بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی احصا ٕ و رفع گردید .

سیگارودی با اشاره به رفع مشکلات و روشنایی بوستان ها گفت: به منظور تردد آسان مسافران نوروزی و شهروندان، ضمن شناسایی، موارد ناایمن فضای سبز، مسیل‌ها و قنوات، ماشین‌آلات خدمات شهری، علائم ، پیاده روها ، آذین بندی ها، رنگ آمیزی جداول و …. ارزیابی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ افزود: عملیات بازدید و شناسایی نقاطی که احتمال مشکل در آنجا وجود دارد، از اوایل اسفند ماه آغاز و تا پایان سال جاری در قالب طرح استقبال از بهار ادامه خواهد داشت.

سیگارودی تاکید کرد: مسافران نوروزی و شهروندان با مشاهده هرگونه مشکل در سطح شهر می توانند با شماره تماس ۱۳۷ تماس گرفته و آن را اعلام نمایند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.