×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصادزمانه : ناظرين سازمان مدیریت پسماند از طرح بلوک بندی و غرف بازیافت منطقه۴ بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ از بازدید ناظرين سازمان مدیریت پسماند (جانشین اداره طرح تفکیک، مسئول غرف مناطق ۲۲ گانه و کارشناسان طرح تفکیک) از طرح بلوک بندی نواحی، خودروهای جمع آوری پسماند خشک، غرف بازیافت سطح منطقه و مرکز MRF در حال احداث خبر داد.

🔸️سیدمحمد قاضی میرسعید با اشاره به بازدیدهای دوره ای گفت: در این بازدیدها راهکارهایی که بتواند موجب افزایش بازدهی در کار غرفه ها و اشتیاق و مشارکت شهروندان به همکاری بیشتر با متصدیان غرف شود مورد بررسی قرار می گیرد.

🔸️او ادامه داد: همچنین نواقص و مشکلات احتمالی غرفه ها با بازدیدهای دوره ای برطرف می شود.

میرسعید افزود: وجود خودروهای جمع آوری پسماند خشک در بلوک های برداشت سطح منطقه امکان جمع آوری بهینه پسماندهای خشک را در هر بلوک فراهم نموده و خودروها با حضور طبق بلوک بندی در هر ناحیه، زمینه رضایت و مشارکت شهروندان را فراهم می کنند.

🔸️وی در ادامه اظهار داشت: ناظرين سازمان پسماند عملکرد اداره مدیریت پسماند منطقه ۴ را مطلوب ارزیابی نموده و با توجه به پتانسیل بالای این منطقه در خصوص جمع آوری پسماندهای خشک، اداره مدیریت پسماند در نظر دارد آموزش و جمع آوری پسماندهای خشک را به میزان مطلوب‌تری برساند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.