×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از واحدهای تولیدی ایرانشهر سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به  گزارش اقتصاد زمانه به نقل از ایدرونیوز، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مسولان بلند پایه کشوری و استانی در سفر به ایرانشهر از تعدادی از واحد های تولیدی مستقر در این شهرستان بازدید کردند که از آن جمله می توان به کارخانه صنایع نساجی بافت بلوچ ،مجتمع فشرده سازی گاز سی ان جی ،سردخانه بلوچ زهی ، واحد فرآوری خرما و واحد تولیدی ایران کولا اشاره کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت گفت: حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع برای سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی از اولویت‌های وزارت صنعت ، معدن و تجارت به شمار می رود.

“محمد جواد حاجی حسینی ” در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع نساجی بافت بلوچ اظهار داشت:در خصوص این واحد تولیدی به دنبال خرید ماشین الات برای تکمیل این مجموعه هستیم.

وی افزود: کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر، یک واحد صنعتی زیرمجموعه بخش نساجی کشور است که بیش از ۱۰ سال به دلایل مختلف در حالت رکود و تعطیلی به سر می‌برد .

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت تاکید کرد: پس از تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم فعال شدن کارخانه بافت بلوچ و حل مشکلات این کارخانه، پیگیری‌های فراوانی از سوی دفتر ایشان و دیگر مسئولان صورت گرفت و عزم همگانی برای فعال شدن این کارخانه نساجی شکل گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.