×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران ضمن بازدید از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از نزدیک به بررسی فرایند ارزیابی انتخاب مدیر ایمنی، سلامت و محیط زیست این سازمان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، محمد شوریابی در این بازدید ضمن بررسی این فرایند ، در جریان برنامه ریزی بعمل آمده برای انتخاب مدیر، مراحل انجام مصاحبه و بحث گروهی مدیران سازمان با منتخبان نهایی و فرایند طراحی شده برای انتخاب مدیر منتخب از میان ۴۸ داوطلب اولیه قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، همچنین در این بازدید طی حکمی از سوی دبیر هیات مرکزی گزینش آقای قمری به عنوان مدیر گزینش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران انتخاب شد.
در ادامه این برنامه دبیر مرکزی گزینش شهردار ضمن بازدید از مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران شهرداری تهران و خودروی فرماندهی، با سامانه‌های به کار رفته در این مرکز، نحوه فعالیت ستاد مدیریت بحران شهر تهران، طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در بخش‌های پیشگیری، آمادگی، بازیابی و بازتوانی قرار گرفت و با بیان این که بخش عمده فعالیت‌های مدیریت بحران به واسطه ماهیت پیشگیرانه آن، قابل مشاهده نیست و به واسطه همین اقدامات شهر به جایی امن تبدیل شده، از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تقدیر کرد.
در ادامه این بازدید دکتر علی نصیری رئیس سازمان ضمن تشریح اقدامات سازمان و نحوه فعالیت ستاد مدیریت بحران در قالب کارگروه‌های تخصصی یادآور شد: سازمان مدیریت بحران شهر تهران، سازمانی است که می‌توان گفت مدیریت واحد شهری در آن اجرا شده و در نتیجه هر چقدر مقتدرتر باشد، بهتر است .
در جریان بازدید دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری، کارکنان در ملاقات حضوری،مشکلات و سوالات خود را مطرح نمودند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.