×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصاد زمانه : مهندس حمید جهانی مدیر مچتمع معدنی چادرملو در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: تولید کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو تا آخر مرداد به ۵ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۹ رسید که نسبت به سال گذشته ۹٫۸ درصد و نسبت به برنامه ۲۵٫۹۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش اقتصاد زمانه ، وی افزود: مجموع کنسانتره حمل شده از محل دپو و تولید نیز ۵ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۱۰۸ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۲۲٫۴۹ درصد افزایش داشته است این آمار نشان می‌دهد که نه تنها هر آنچه تولید شده بلکه دپوی کنسانتره هم فروخته شده و از منطقه به محل کارخانه‌های فولاد منتقل شده است.
مدیر مجتمع معدنی چادرملو با بیان اینکه افزایش تولید در سایه کاهش توقف‌ها و بالابردن کارکرد تجهیزات و ماشین‌آلات محقق شده است تصریح کرد: با همراهی همه پرسنل عملیاتی و ستادی شرکت، توانستیم افزایش تولید را رقم بزنیم. با ادامه روند فعلی تولید پیش‌بینی می‌شود انشالله تولید کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو تا آخر شهریور ماه به ۶ میلیون تن برسد که در نوع خود یک رکوردشکنی دیگر و افتخاری جدید برای چادرملو به شمار می رود.
جهانی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: مجتمع معدنی چادرملو همچنین در مصرف آب هم ۱۴٫۹۶ درصد کاهش داشته که نشان دهنده عملکرد خوب مجموعه است. میزان مصرف آب در این ۵ ماه، یک میلیون و ۷۴۹هزار و ۸۷۱ مترمکعب بوده که با اصلاح عملکرد فیلتراسیون، و بهبود بخشیدن به عملکرد پمپ‌های برگشتی، آب برگشتی بیشتری گرفتیم

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.