×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از تمام ظرفیت ها در تکمیل پوشش خدمات بیماران صعب العلاج استفاده می کنیم.

به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در چهاردهمین نشست مدیران انجمن های ام اس سراسر کشور گفت: سال گذشته صندوق صعب العلاج به کمک مجلس تاسیس شد و توانستیم در این زمینه به بیماران خاص، صعب العلاج و نادر کمک کنیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بخش زیادی از هزینه های این بیماران توسط بیمه پرداخت می شود، خوشبختانه صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج توانست در کنار صندوق بیمه پایه نواقص را برطرف کند.

وی با تاکید بر آینده پژوهی و آینده نگری در خدمات رسانی به بیماران صعب العلاج تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم تا نواقص کار را در خدمات رسانی مرتفع کنیم، بنابراین جلسات کارشناسی ادامه خواهد داشت تا بیشتر به مسائل پرداخته شود.

دکتر ناصحی با اشاره به اینکه کیفیت در خدمات دهی به بیماران صعب العلاج و هزینه کرد برای این بیماران باید افزایش پیدا کند اظهار داشت: بدون تردید اگر بیمه پایه کامل باشد، دیگر نیازی به بیمه تکمیلی وجود ندارد، هر چند که شرایط اقتصادی سخت است، لذا ما به دنبال حمایت از بیماران هستیم و برای رفع نواقص تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: این نوید را می‌دهیم که از تمام ظرفیت‌ ها استفاده کرده و پوشش خدمات را در این حوزه تکمیل کنیم.

ناصحی با اشاره به پرداخت هزينه درمان بيماران از طريق سامانه، تصريح كرد: ما به دنبال رضايتمندی صد درصدی هستيم و بر اين اساس تلاش خواهيم كرد با كمک انجمن بيماران ام اس، تمام خدمات تحت پوشش بيمه قرار گيرد و بدون شك در اين راه از ظرفيت خیرین و مشارکت‌ های اجتماعی هم استفاده می كنيم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از افزايش خدمات توانبخشی خبر داد و افزود: برای اولین بار ۵۹ کد خدمتی در حوزه توانبخشی را زیر پوشش بردیم.

وی با تاكيد بر اينكه سامانه‌های ما به تامین اجتماعی وصل شده است، به اين نكته اشاره كرد كه خدمات در سراسر کشور برابر بوده و بر اساس عدالت انجام می شود.

ناصحی با اشاره به تلاش برای افزايش تعهدات بخش خصوصی، گفت: در اين زمينه به دنبال آن هستيم تا از طريق دولت و مجلس، تعهدات بخش خصوصی را افزايش دهيم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.