×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
اجرای طرح نوین کوک چهارم در منطقه ۴

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۴ تهران از کار ویژه و طرح “کوک چهارم” خبر داد و گفت: طرح نوین کوک چهارم برای اولین بار در این منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” گفت: نامگذاری این طرح بر اساس روایتی از علامه محمد تقی جعفری (ره) و توصیه ایشان در خصوص انجام کارها فراتر از وظایف و بدون توجه به پاداش دنیوی و فقط به قصد کسب رضایت الهی صورت گرفته است.

وی افزود: در این طرح پروژه هایی به صورت خودجوش و خلاقانه علاوه بر وظایف تکلیف شده، توسط مدیران شهرداری با هدف ایجاد جهش چشمگیر در سطح رضایتمندی عمومی ساکنین منطقه و افزایش بهره وری شهرداری منطقه ۴ طراحی و به صورت جهادی حداکثر طی سال جاری اجرا خواهد شد.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: پروژه های تعریف شده پس از تایید کمیته فنی شهرداری منطقه می بایست در اسرع وقت به صورت جهادی و در بازه زمانی کمتر از یکسال اجرا شود.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در حال حاضر محورهای اصلی پروژه ها طراحی و طی نامه ای به معاونین و روسای ادارات مستقل منطقه ابلاغ شده و مقرر گردیده پروژه های تعریف شده در قالب کاربرگ ارسالی که شامل نام پروژه، هدف پروژه و برنامه زمانبندی اجرای آن برای طرح در کمیته فنی به حوزه شهردار ارسال شود.

وی هدف های جنبی این طرح را اجرای مانور خدمت خالصانه و انقلابی مدیران شهرداری منطقه ۴ در محضر مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در سال جدید به منظور افزایش مشارکت های مردمی در حل مشکلات کشور و در نهایت کارگاهی عملی جهت ارتقاء خلاقیت مدیران و دوری از گرفتار شدن در روزمرگی دانست.

گفتنی است؛ این طرح که برای اولین بار و از ابتدای سال ۱۴۰۳ آغاز شده، به شدت مورد استقبال مدیران شهرداری منطقه ۴ قرار گرفته و تاکنون پروژه های بسیار موثری ارسال شده که بزودی عناوین طرح های مصوب به آگاهی عموم مردم منطقه خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.