×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصاد زمانه : رهبر معظم انقلاب به رسم و روال معمول در هفته قوه قضائیه با رئیس عدلیه، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی دیدار دارند و در این نشست­ها نقشه راه یکساله فعالیت­ها و اقدامات قضایی با رهنمودهای معظم­له روشن می­شود.

حضرت آیت ­الله خامنه ­ای، قوه قضائیه را رکنی مهم و تاثیرگذار در مسائل کشور خواندند و تاکید موکد بر اجرای سند تحول قضایی دارند سند تحول تهیه شده در دوره مدیریت قبل را مترتبترین اسناد تحول دانستند و افزودند به این سند باید عمل و براساس آن شخصیت­سازی و کادرسازی شود.

رهبر انقلاب، عمل به سند تحول را باعث جلوگیری از انفعال در مقابل مخالفت­ها دانستند و افزودند: رئیس قوه قضائیه، مقید به عمل به سند است اما در سطوح دیگر یعنی همه قضات، کارکنان و مدیران نیز باید این کار باقوت دنبال شود.

در همین راستا و براساس تاکید موکد بر اجرای سند تحول قضایی آیت ­الله محسنی اژه­ ای که همواره جوان­گرایی مسئولان را مهم دانسته­ اند طی حکمی حجت ­الاسلام­ والمسلمین دکتر محسن ابراهیمی را به این مهم برگزیده­ اند.

این روحانی جوان در دستگاه قضا تجربه ریاست امور فرهنگی قوه قضائیه و از سوی دیگر معاونت مشاوران خانواده در مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه را دارا میباشد و به تازگی مسئولیت مهم اجرا و پیگیری سند تحول قضایی را عهده­ دار شده است.

سند تحول قضایی به امضاء مقام معظم رهبری رسیده است.

حجت­الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی طی حکمی به عضویت ستاد و رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی منصوب شده که حکم صادره از سوی رئیس عدلیه آمده است.

حجت­الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی

باتوجه به پیشنهاد معاون محترم راهبردی و باعنایت به مراتب تعهد و تجارب مفید جنابعالی و به منظور پیگیری دقیق اجرای ” سند تحول قضایی” به موجب این ابلاغ به عنوان عضو ستاد و رئیس ” مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی” منصوب می­شوید.

تا با همکاری اعضای ستاد و نیز مساعدت همکاران در قوه قضائیه و صاحب نظران، اجرای ماموریت­ها و رفع چالش­ها را با اهتمام ویژه پیگیری نمائید.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواهانم.

غلامحسین محسنی اژه­ای

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.