×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024

اقتصادزمانه : معابر و تقاطع هاي شمال تهران به منظور توسعه شبكه معابر درون شهری و ايجاد سهولت در تردد و ایمنی وسايل نقليه و شهروندان، با انجام ۲۵ طرح اصلاح هندسی با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان ساماندهي شد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: طراحی و اصلاح هندسی های معابردر سطح منطقه به منظور ايجاد دسترسي ايمن و روان، رفع نقاط حادثه خيز و گره های ترافيكی با بررسی كارشناسان و درخواست پلیس راهنمايی و رانندگی تهران بزرگ و پس از تصويب سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران توسط معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه اجرا می شود.

وی افزود: بیش از ۹۵ درصد عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی نقاط پرخطر در ۱۳ تقاطع به متراژ ۷ هزار و ۳۸۶ متر مربع و تثبیت خشکه چینی و احداث رفیوژ میانی در۱۱ معبر به متراژ ۵ هزار و ۱۶۳ متر طول اجرا شده است.

صباغ گفت: یکی از مهمترین اقدامات اجرا شده در این خصوص اصلاح هندسی خیابان شهید بدیعی است که به طول ۳ هزار متر مربع با اجرای ۵۴۰ متر طول جدول گذاری انجام شد و باعث کاهش ۱۲۰ متری طول سفر و ۳۵ درصدی زمان چراغ قرمز تقاطع خیابان برادران شهید موحد دانش و شهید سباری شد.

این مقام مسئول روانسازی تردد بزرگراه ارتش رو به روی خیابان نخل، اصلاح هندسی و تثبیت خشکه چینی در خیابان های شهید فیاضی، جماران،۲۲ بهمن، نوبهار واحداث پیاده رو در خیابان کوهسار را از دیگر اقدامات اجرایی در این خصوص دانست.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.