×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024
آماده باش ستاد مدیریت بحران قبله تهران در شب چهار شنبه سوری

اقتصادزمانه : به منظور برگزاری مطلوب، پیشگیری و کاهش خسارات جانی و مالی شهروندان در مراسم سه شنبه آخر سال، ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۰ باحضور شهردار منطقه و اعضاء عمومی و تخصصی عضو این ستاد در آماده باش کامل است.

به گزارش روابط عمومي شهرداری منطقه ۲٠ ؛محمد خوشی سرپرست ستاد مديريت بحران منطقه گفت: کمیته ایمنی مدیریت بحران منطقه ۲٠ همزمان با روز سه شنبه پایان سال با حضور شهردار منطقه، نماینده نمایندگان سازمان های تخصصی و عمومی عضو ستاد در سالن مدیریت بحران ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه تشکیل شد، تا در صورت بروز حادثه و اتفاقات غیرمترقبه، به سرعت وارد عمل شوند.

🔺 خوشی با بیان اینکه تانکرهای آب و واتر جت از قبل آبگیری و آماده به کار هستند افزود:به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، با هماهنگی حوزه خدمات شهری ضمن استقرار خودروهای ۱۳۷ و گشت شهربان، مواد اشتعال زا، جعبه های میوه از میوه فروشی ها، زباله و ضایعات و نخاله از سطح شهر جمع آوری شده است.

🔻او با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با شرکت پخش فرآورده های نفتی در خصوص رساندن سوخت جایگاه های عرضه مستقیم به ويژه در نقاط پر ازدحام انجام خواهد شد، اظهار داشت: تمامی جایگاه های سوخت، تا پیش از ظهر روز سه شنبه پایانی سال نسبت به سوخت گیری خودروها اقدام و از تحویل بنزین به شهروندان در ظرف های مختلف خودداری شود.

🔺سرپرست ستاد مدیریت بحران منطقه بیان کرد: با همکاری سازمانهای ذی مدخل در صورت بروز حادثه هماهنگی های لازم جهت حضور نیروهای امدادی به محل صورت می گیرد.

🔺لازم به ذکر حضور شهردار منطقه، رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه، نمایندگان اورژانس، نیروی انتظامی، هلال احمر، آتش نشانی، بیمارستانهای منطقه، شبکه بهداشت، آب و فاضلاب تا پایان وضعیت بحرانی در حال آماده باش می باشند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.