×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024
توزیع نهال رایگان به شهروندان در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری

اقتصادزمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ از توزیع نهال رایگان به شهروندان در پایگاه‌های مستقر در بوستانهای سطح منطقه در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سیدمحمد قاضی میرسعید معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و ترویج آیین کاشت نهال با هدف افزایش سرانه فضای سبز، توزیع و کاشت بیش از ۱۰ هزار نهال رایگان به شهروندان در دستور کار حوزه فضای سبز منطقه ۴ قرار گرفت.

مهندس میرسعید بیان کرد: از ابتدای اسفند ماه توزیع و کاشت نهال در بین شهروندان از طریق ثبت درخواست در سامانه ۱۳۷ آغاز شده است که تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نهال به درخواست کنندگان تحویل و توسط نیروهای فضای سبز نواحی نه گانه در منازل شهروندان کاشته شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اجرای آیین کاشت نهال در هفته منابع طبیعی تصریح کرد: توزیع رایگان نهال های میوه از جمله خرمالو، سیب، گلابی، به، آلبالو، زردآلو و… با حضور ناظرین فضای سبز و دانش آموزان مدارس در پایگاه‌های مستقر در بوستانهای رسالت، مجیدیه، صدف، سمیه، گلبرگ، معینی نژاد، نوفل لوشاتو، ساحل، انتقامی، پلیس و بوستان جنگلی لویزان به شهروندان آغاز شده است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.