×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024
اجرای عملیات رنگ آمیزی ۸ هزار ۵۰۰ مبلمان پارکی منطقه ۱۹ در آستانه رسیدن فصل بهار

اقتصاد زمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در تداوم طرح استقبال از بهار عملیات رنگ آمیزی ۸ هزار ۵۰۰ مبلمان پارکی در ۷۱ بوستان منطقه در راستای بهسازی و نوسازی این تجهیزات در آستانه سال نو آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه در همین راستا بهسازی و رنگ آمیزی صندلی های بوستان ها،ست های ورزشی، وسایل بازی و… در دستور کار قرار دارد بیان کرد: در واقع این اقدامات در حفظ و زیبایی سیمای شهری، ایجاد تاثیر مثبت و تقویت روحیه نشاط و شادابی در شهروندان از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است .
وی ادامه داد: رنگ آمیزی مبلمان پارکی در ۷۱ بوستان نواحی پنجگانه در قالب ۳ هزار و ۸۵۶ پایه چراغ کوتاه، بلند و وینچ به رنگ سفید و آبی، هزار و ۵۳ عدد وسایل بدنسازی، سه هزار نیمکت، سطل زباله و … در حال انجام است .
ضمن اینکه فضا های مسقف بوستان ها شامل محل استراحت کارگران و اتاق های نگهبانی نیز رنگ آمیزی و مرمت و رفع نواقص وسایل بازی و سطل های زباله مرتفع خواهد شد.
به گفته این مسئول با رنگ آمیزی مبلمان شهری بوستان ها ، عملیات آماده سازی بستر خاک برای کاشت گل های فصلی و انواع گونه های گیاهی در برنامه کاری این منطقه قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.